lauantai 13. kesäkuuta 2009

Vaimo tuli kotiin

Vaimossani ei ollut muuta vikaa kuin että hän oli hullu ja petti minua. Jos hän ei ollut hullujenhuoneella, hän oli jonkun poikaystävänsä luona hankkimassa minulle sukupuolitautia. Nyt sattui olemaan sellainen tilanne, että olin saavuttanut mainetta ja mammonaa juhlittuna kirjailijana, joten hän palasi yhteiseen kotiimme. Ensimmäiseksi hän torui minua siitä, että olin jättänyt hänet oman onnensa nojaan. Otin moitteet vastaan tyynesti ja annoin hänelle huomattavan summan rahaa. Sitten hän halusi sanella minulle kirjeen – koska olin sellainen kynäniekka, eikä minusta olisi koskaan mihinkään muuhun, hän lisäsi – joka olisi hänen vanhemmilleen. Se oli tekaistu kuitti, jonka avulla hän toivoi saavansa kiristettyä heiltä huomattavan summan rahaa.


Tein tämän kaiken ilman dramatiikkaa. Sitten ehdotin seksiä. Vaimoni raivostui ja syytti minua siitä, etten antanut hänelle tarpeeksi huomiota. Ja kun hän raivostuu, tavarat lentävät.


”Nyt se taas alkaa”, ajattelin ja yritin lähteä pakoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti