tiistai 21. heinäkuuta 2009

Upgrade

”Kulta, häiritseekö sinua, että olen viisi vuotta sinua nuorempi?”

”Miten niin. Ei tietenkään. Onhan aivan tavallista, että mies on hieman vanhempi.”

”Mutta tuntuuko sinusta, ettei meillä ole paljoakaan yhteistä?”

”Päinvastoin! Olen aina ollut hullaantunut nuoriin naisiin.”

”Mutta kun minä olin ensimmäisellä luokalla koulussa, sinä olit... Hm... Jo lukiossa.”

”Mitä sitten, minä tunnen erään hepun, joka on naimisissa itseään viisitoista vuotta nuoremman naisen kanssa.”

”Oh, hyvä mieheni, minähän olen sinua melkein kaksikymmentä vuotta nuorempi.”

”Kyllähän minä tiedän sen. Minua päinvastoin kiihdyttää ajatus siitä, että olen ollut aina isoisäsi hyvä ystävä.”

”Mutta eikö sinua todellakaan haittaa, että olemme syntyneet eri vuosituhansina?”

”Mehän olemme luotuja toisillemme!”

”Entä se, että sinä olet juutalainen ja minä kristitty.”

”Kultaseni, sille asialle minäkään en voi mitään.”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti